Nasıl Rezervasyon Yapılabilir ? 

Rezervasyon işlemi 3 basit adımdan oluşmaktadır. Birinci adım; Kiralanacak yer ve tarih seçimi, ikinci adım; Kişisel iletişim bilgilerinizin girilmesi ,üçüncü adım; rezervasyon onayı  ile formun gönderilmesi sonrasında rezervasyon işleminiz tamamlanır.

Ayrıca telefon ya da faks ile de rezervasyon yaptırabilirsiniz. 

Rezervasyonu Yapılmış Araç Nasıl Teslim Alınabilir ? 

Araç, eğer " Havalimanında Teslim " koşuluyla rezerve edilmiş ise, İstanbul Filo personeli, sizi havaalanınında geleceğiniz terminalin yolcu çıkış kapısında adınızın yazılı olduğu bir tabela ile  karşılayacaktır. Rezervasyon otel ya da herhangi bir adreste teslimat olarak yapılmışsa, İstanbul Filo personeli belirtilen adreste araç teslimini yapacaktır. 

Araç Kiralama Fiyatları Neleri Kapsar ? 

Kiralanan araçlar ile sınırsız kilometre yapabilirsiniz. Şehir merkezi içindeki oteller ve havalimanına araç teslim alma ve bırakma ücretsizdir.

Sitemizde belirtilen tüm fiyatlara araçların sigorta ve kasko ücretleri dahildir. Sitemiz aracılığı ile yaptığınız rezervasyon sonucunda belirtilen ücret sabitlenir ve hiçbir şekilde sonradan ek bir ücret talep edilmez. Sitemizdeki fiyatlar herzaman günceldir ve istediğiniz tarihe istediğiniz zaman rezervasyon yapabilirsiniz. Rezervasyon yapıldıktan sonra sitemiz de olası bir  fiyat değişikliklerinden etkilenmezsiniz. Bu yüzden erken rezervasyon yapmanız her zaman sizin için daha faydalı olacaktır. 

Ödeme Nasıl Yapılır ? 

Aracı size teslim eden personelimize, TL, Euro veya Amerikan doları ile ya da Visa veya Master Card kredi kartınız ile makbuz karşılıgı ödeme yapabilirsiniz. .

Rezervasyonumu Nasıl İptal Edebilirim ? 

Aracı alış tarihinizden en az 1 hafta öncesine kadar iptal gerekçesi belirtmeksizin e-posta ile rezervasyonunuzu iptal etme talebinde bulunabilirsiniz. 


Araç Arızalanırsa Ne Olur ? 

Seyahatinizde teknik problemlerle karşılaşmamanız için araçların periyodik bakımları zamanında ve eksiksiz olarak yapılmaktadır. Buna rağmen; bir problem olduğu takdirde, sorunun en kısa zamanda çözülmesi İstanbul Filo garantisi altındadır.. 24 saat aşan durumlarda, aracınız başka bir araçla değiştirilir. 

Acil Durumlarda  İstanbul Filo ile Nasıl İletişim Kurulabilir? 

Çagrı merkezimizde de  7 gün 24 saat  nöbetçi personelimiz mevcuttur . +90 0212 559 92 51

Kaza Durumunda Ne Yapılmalıdır ? 

Araç hareket ettirilmeden, 154'den trafik polisine ulaşılmalıdır. Trafik, alkol raporu ve kazaya karışan diger araçların trafik sigortalarının fotokopileri alınmalıdır. 

Kiralanan Araç, Başkası Tarafından Kullanılabilir mi ? 

Aracı kullanacak diğer kişilerinde, aracı kiralayan gibi sözleşmeyi imzalaması ve ehliyetinin fotokopisini vermesi gerekmektedir.